FAQ

Neeff maakt werk nóg leuker en efficiënter, omdat Neeff alles doet waar jij even geen tijd voor hebt. Neeff is behulpzaam en ontzorgt jou waar hij kan. Een klein beetje Neeff schept al veel ruimte voor je eigen taken en kan flexibel en kan schaalbaar worden ingezet. Op de momenten dat jij het nodig hebt. Hoe fijn is dat?! Met onze jarenlange facilitaire kennis en ervaring staan wij in héél Nederland voor je klaar.

Neeff is de flexibele oplossing voor allerlei facilitaire vraagstukken die organisaties vaak niet goed geregeld krijgen, omdat hier te weinig tijd voor is of hierover onvoldoende kennis aanwezig is. Dit speelt vaak binnen kantoorhoudende MKB-organisaties met zo’n 20 tot 150 medewerkers. Neeff is dus vooral voor deze groep interessant.

De werkwijze van Neeff bestaat uit drie stappen:

  1. Wij zetten alle knelpunten samen op een rij en brengen in kaart wat Neeff voor jou kan betekenen.
  2. Wij selecteren de best passende Neeff voor jouw organisatie.
  3. Jouw Neeff is flexibel en schaalbaar in te zetten, ook op afstand,  en regelt de belangrijkste zaken voor jou.

De minimale afnameperiode van Neeff is 6 maanden.

Je komt voor het eerst in contact met Neeff via het contactformulier op deze, via het mailadres regel@neeff.nl of door een appje te sturen naar 06-4020 3676. Na een (telefonische) intake komt onze accountmanager samen met jouw Neeff graag bij je langs om kennis te maken. Contact met Neeff rondom de dagelijkse werkzaamheden lopen via de app.

Voor vragen over de lopende werkzaamheden aan Neeff kun je bellen naar jouw Neeff, contact opnemen via de app of door contact op te nemen met Evelien Weber, Manager Neeff, via telefoonnummer 06-4020 3676.

Klachten willen wij zoveel mogelijk voorkomen, maar als er klachten zijn dan willen wij die natuurlijk snel oplossen. Je kunt hiervoor direct bellen met het jouw Neeff.  Ook kun je dagelijks terecht bij Evelien Weber, Manager Neeff, via telefoonnummer 06-4020 3676.